INFORMATII LIVRARE

COMANDA

Comanda se face prin sistemul nostru de comenzi, prin completarea formularului de comandă sau telefonic la numărul de telefon specificat în Site. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi, iar noi vom confirma acceptarea trimițând-vă un e-mail de confirmare a expedierii produsului („Confirmarea de expediere”). Prin finalizarea comenzii Clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.


În cazul în care un Client își modifică datele personale, folosind formularele disponibile pe Site, toate contractele în derulare existente la acel moment, își păstrează datele definite/acceptate de către Client înainte de momentul modificării.


Toate comenzile de produse depind de disponibilitatea produselor respective în stoc. În acest sens, în eventualitatea în care apar dificultăți de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, Compania își rezervă dreptul de a informa Clientul cu privire la produse înlocuitoare de calitate și valoare egale sau superioare, care pot fi comandate. Dacă nu se dorește comanda produselor alternatic sugerate, și dacă plata aferentă produselor comandate a fost recepționată, Compania va rambursa integral orice sume de bani care au fost plătite.


Sakura Tur își rezervă dreptul de a refuza acceptarea totală sau parțială a unei comenzi efectuată de către Client, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:


  1. Produsele nu exista în stoc;

  1. Plata nu este finalizată;

  1. Datele furnizate de către Client pe Site sunt incomplete sau incorecte;

  1. Activitatea Clientului pe Site poate și/sau produce daune de orice natură Sakura Tur și/sau partenerilor acestuia;

  1. Există una sau mai multe comenzi confirmate și neridicate.

Ne rezervăm dreptul de a elimina orice produs de pe acest Site în orice moment, în mod discreționar și/sau de a elimina sau modifica orice material sau informații de pe acest Site. Cu toate că Compania depune toate eforturile pentru a prelucra întotdeauna toate comenzile plasate, pot exista circumstanțe excepționale care să oblige refuzarea prelucrării unei comenzi după trimiterea mesajului de Confirmare a comenzii și își rezervă dreptul de a proceda astfel în orice moment. Compania nu va purta nici o răspundere față de Client sau orice parte terță pentru eliminarea oricărui produs de pe acest Site, pentru eliminarea sau modificarea oricărui material sau conținut de pe acest Site sau pentru neprelucrarea unei comenzi după ce a fost trimis mesajul de Confirmare a comenzii.


Sakura Tur va anunța Clientul despre indisponibilitatea unui produs comandat, Clientul având posibilitatea de a accepta sau de a refuza comanda parțială. Pentru informații legate de comandă poate fi apelat numărul de telefon +373 78883000, de luni până vineri, între orele 10.00-19.00, sau se poate trimite un email la adresa sales@feafashion.md.


Comenzile plasate de luni până vineri vor fi prelucrate în 24 de ore de la plasarea acestora, iar comenzile plasate în zilele de sâmbătă și duminică vor fi prelucrate în fiecare zi de luni. În situația în care aceste date se modifică, noile termene vor fi anunțate atât pe Site cât și în comunicarea electronică.


ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI


Informațiile prevăzute în Termeni și datele cuprinse în acest Site nu constituie o ofertă de vânzare, ci o invitație la ofertă. Nu va exista niciun contract între Client și Sakura Tur în legătură cu niciun produs până în momentul în care comanda este acceptată în mod expres de către Companie. Dacă oferta nu va fi acceptată, iar din contul Clientului au fost deja retrase fonduri, acestea vor fi rambursate integral.


Contractul privind cumpărarea unui produs („Contractul”) se încheie numai în momentul transmiterii Confirmării de expediere.


PREŢUL PRODUSELOR


Prețul fiecărui produs va fi cel stipulat pe Site-ul Companiei, cu excepția cazului în care există o eroare evidentă. Compania își asumă obligația să indice corect prețurile pe Site, însă sunt admise erori. Dacă este descoperită o eroare de preț la oricare produs(e) din comandă Clientului, acesta va fi informat cât mai curând posibil și îi va fi oferită opțiunea de a reconfirma comanda la prețul corect sau de a o anula. Dacă Clientul nu poate fi contactat din motive neimputabile Companiei, comanda va fi considerată anulată și, dacă produsul (produsele) este deja achitat, plata va fi rambursată integral.


Compania nu are nici o obligație de a vinde vreun produs la un preț inferior incorect (chiar și în situația în care Clientul a primit Confirmarea de expediere), dacă eroarea de preț este evidentă, inconfundabilă și ar fi putut fi identificată în mod rezonabil de Client ca fiind o eroare.


Prețurile afișate pe Site includ TVA, dar nu includ costurile de livrare, care se vor adăuga la suma totală restantă, așa cum se specifică în secțiunea ”Cum cumpăr? – Care sunt costurile de transport?”


Prețurile pot fi revizuite în orice moment, fără nicio comunicare prealabilă, însă (cu excepțiile menționate mai sus), nicio schimbare potențială nu va afecta vreo comandă pentru care, anterior modificării prețurilor, a fost trimisă deja o Confirmare a comenzii.


În magazinul online sunt oferite diferite tipuri de reduceri. Orice cod de reducere poate fi utilizat o singură dată, cu excepția cazului în care este prevăzut altfel în mod explicit. Promoțiile și reducerile nu se pot cumula cu alte promoții și reduceri existente în magazinele Sakura Tur. .


PLATA PRODUSELOR


După ce Clientul a selectat toate produsele pe care dorește să le cumpere prin adăugarea lor în coșul de cumpărături, următorul pas este de a parcurge procesul de finalizare a comenzii și de a efectua plata. Pentru a face acest lucru, Clientul trebuie să urmeze pașii din procesul de cumpărare, completând sau verificând informațiile solicitate la fiecare pas. Mai mult decât atât, pe toată durata procesului de cumpărare, înainte de a efectua plata, Clientul poate modifica datele comenzii. De asemenea, dacă Clientul este un membru înregistrat, va fi disponibil un istoric al tuturor comenzilor plasate de acesta, în secțiunea „Contul meu”.


Modalitățile de plată sunt:


  1. Ramburs prin Curier

  1. Online

Plata se realizează în condiții de siguranță deplină, fără a se percepe nici un fel de comision. Datele de card sunt procesate prin procesatorul de plăți Paynet, iar feafashion.md nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul Clienților. Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie să fie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda de semnătură (în funcție de tipul de card, acestea pot lipsi).


Cardurile de credit sunt supuse unor verificări de validare și autorizare de către instituția emitentă. În cazul în care Compania nu primește autorizarea necesară, aceasta nu își asumă răspunderea pentru întârzierea livrării produselor comandate sau, după caz, nelivrarea acestora și nu va mai putea încheia Contractul cu potențialul Client.

Cardurile de credit sunt supuse unor verificări de validare și autorizare de către instituția emitentă. În cazul în care Compania nu primește autorizarea necesară, aceasta nu își asumă răspunderea pentru întârzierea livrării produselor comandate sau, după caz, nelivrarea acestora și nu va mai putea încheia Contractul cu potențialul Client.

Secure Socket Layer (SSL)

Site-ul feafashion.md folosește criptare SSL pe toate paginile web unde se realizează plățile. Pentru a putea face cumpărături prin aceste servicii, trebuie să fie utilizat un browser care permite SSL, precum Firefox, Safari, Google Chrome, Opera, Internet Explorer sau altele compatibile, pentru a putea proteja confidențialitatea datelor personale ale Clientului.

3D Secure

3D-Secure este un sistem antifraudă dezvoltat de Visa și Mastercard. Folosirea acestui sistem permite creșterea securității tranzacțiilor online. În caz de pierdere sau furt, cardul înrolat la 3D Secure, nu poate fi folosit de terțe persoane pentru cumpărături online.

Procesul de autentificare nu necesită instalarea vreunei aplicații speciale și nici nu îngreunează navigarea pe internet.

LIVRARE 

Livrarea produselor se face doar în Republica Moldova.

Metode de livrare

Curier

Poșta Moldovei

Livrarea se efectuează la adresele indicate în comandă.

În cazul disponibilității produselor în stoc, FEAFASHION va livra produsele către Client în termen de (2) două - (3) trei zile lucrătoare. FEAFASHION poate prelungi termenul de livrare dacă mărfurile nu sunt in stoc sau dacă datele din comandă nu corespund până la 30 de zile. de la data confirmării comenzii.

Cu toate acestea, pot apărea întârzieri din motive cum ar fi apariția unor circumstanțe neprevăzute sau zona de livrare.

Dacă, din motive obiective, Compania nu poate respecta data de livrare, Clientul va fi informat cu privire la această situație și îi va fi oferită opțiunea de a menține comanda cu o nouă dată de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea integrală a sumei plătite. Se aduce la cunoștință că Compania nu luvrează în zilele de duminică.

În sensul prezenților Termeni, se consideră că „livrarea” a avut loc sau se consideră că a fost „livrată” comanda atunci când Clientul sau o parte terță desemnată de Client intră în posesia fizică a produselor, lucru demonstrat de semnătura de primire a comenzii la adresa de livrare convenită.

În cazul în care comanda de produse nu ajunge la Client în timpul de livrare estimat, acesta poate să contacteze Compania la numărul de telefon +373 78883000

sau adresa de e-mail: sales@feafashion.md

În cazul livrării prin curier, dacă clientul nu este găsit la adresa specificată în intervalul de timp convenit, curierul va reveni din nou după contactarea clientului, în cazul în care a doua și a treia încercare de livrare nu au reușit, bunurile vor fi returnate către Sakura Tur SRL, iar clientul va trebui să plătească a doua și a treia livrare. După aceea, Clientul trebuie să contacteze Departamentul de service pentru a conveni asupra unei noi livrări. Re-comanda acceptată trebuie confirmată de către operatorul de asistență pentru clienți Sakura Tur SRL prin telefon sau e-mail. Dacă clientul dorește să schimbe adresa de livrare după plasarea comenzii, poate face acest lucru contactând asistența pentru clienți sales@feafashion.md. În momentul livrării, Clientul trebuie să confirme primirea mărfii de către firma de curierat.

În cazul în care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut etc.) Compania recomandă Clentului să refuze ridicarea coletului și să comunice acest lucru la adresa de e-mail sales@feafashion.md.

După deschiderea coletului, în cazul în care acesta conține produse deteriorate, sau acestea nu corespund cu produsele facturate se recomandă contactarea Companiei în 24 de ore de la primirea coletului la adresa de email sales@feafashion.md cu o poză atașată cu produsele sau coletul.

Sakura Tur SRL nu este responsabilă pentru defectele produselor survenite în urma manevrării sau transportului de către curier.

În cazul în care termenele de livrare și/sau inițializare a comenzii nu pot fi respectate, Sakura Tur SRL va anunța Clientul cu privire la aceste aspecte și cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării, fără ca vreo parte sa poată să pretindă celeilalte daune-interese indiferent de situația care a generat întârzierea.

Curierul va încerca livrarea la adresa de livrare menționată în pagina de finalizare a comenzii. În cazul în care nu se reușește livrarea, coletul se va returna la sediul Sakura Tur SRL și comanda va fi anulată, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.

TRANSFERUL      RISCULUI ŞI AL DREPTULUI DE PROPRIETATE ASUPRA PRODUSELOR

Toate riscurile legate de produse (inclusiv pierdere și deteriorare) vor reveni Clientului din momentul livrării, atunci când Clientul sau când o parte terță desemnată de către Client, alta decât curierul, intră în posesia fizică a produselor.

Dreptul de proprietate asupra produselor se va transfera Clientului numai după ce se efectuiază plata integrală a tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv a costurilor de livrare, sau la livrare (așa cum este definită în Articolul 9 de mai sus), dacă aceasta are loc la o dată ulterioară. Dreptul legal de proprietate asupra produselor va reveni instantaneu Sakura Tur SRL dacă orice astfel de plată este rambursată Clientului.